10 największych mitów w e-mail marketing

Jak wiadomo w Internecie dziś można spotkać wiele rzeczy, zarówno tych ciekawych, jak mniej ciekawych.

Niejednokrotnie spotyka się również wiele różnych form reklamy. Jedną z najpopularniejszych jest między innymi e-mail marketingowy. W tym artykule przedstawimy dziesięć największych mitów, które dotyczą właśnie e-mail marketingu.

Warto będzie się w nimi zapoznać oraz rozwiać tym samym wiele wątpliwości.

Mit pierwszy dotyczy tego, iż w Internecie nie można już wymyślić niczego nowego. Otóż jest to całkowicie mylne stwierdzenie, ponieważ co chwilę można się zetknąć z nowymi pomysłami, które niejednokrotnie nas również zaskakują.

Mit drugi mówi o tym, iż jedynie serwisy, które zajmują się sprzedażą konkretnych towarów albo usług będą miały szanse na powodzenie. Jest to mylne stwierdzenie, ponieważ obecnie nie wiadomo tak naprawdę, co będzie w stanie się dobrze sprzedać i dość często się zdarza, iż wydawać by się mogło, że dana usługa nie ma szans na zyskanie klientów, zaś dzieje się zupełnie odwrotnie.

Mit trzeci mówi o tym, iż dobry biznes zawsze sam się kręci. Nie do końca tak jest, ponieważ trzeba co jakiś czas coś zmienić w ofercie lub promocjach, aby pozyskać coraz to nowych klientów. Ludzie lubią zmiany, więc również trzeba dostarczać im ich.

Mit czwarty mówi, iż dobry biznes się sam wypromuje. Otóż nie! Należy zawsze inwestować w reklamę, ponieważ bez tego nie będzie się miało możliwości pozyskania nowych klientów oraz rozwoju swojej firmy. Promocja jest zawsze najważniejsza, niezależnie czy jest nowa czy stara firma.

Mit piąty wskazuje, że biznes w Internecie da się prowadzić w pojedynkę. Tutaj można po części się z tym zgodzić, jednak nie do końca, bowiem jest to uzależnione od branży oraz prowadzonych działań.

Mit szósty mówi, iż jeżeli posiada się dobry pomysł na biznes, to środki pieniężne same się pojawią. Tutaj z jednej strony można się z tym zgodzić, a z drugiej nie. Zależy to jak wiadomo od branży oraz ilości zainteresowanych produktami lub usługami osób. Zawsze promocja jest ważna, bowiem dzięki niej można pozyskać klientów oraz jednocześnie zarobić.

Mit siódmy twierdzi, iż internauci kupują każdy nowy pomysł. Nie jest to prawdą, ponieważ pomysł musi ich zainteresować.

Można to porównać do dania – takie, które nam nie smakuje, nie będzie nas interesowało.

Mit ósmy mówi o tym, że najważniejszym jest zaciągnąć klienta na stronę www. Coś w tym jest, ponieważ jak już raz odwiedzi on naszą stronę internetową, to będzie już na nią zaglądał w przyszłości oraz polecał innym znajomym. Najlepszą reklamą jest polecenie innym przez zadowolonych klientów.

Mit dziewiąty wspomina, iż jeżeli pomysł się już sprawdził, to nie należy wprowadzać w niego żadnych zmian. Jest to nic bardziej mylnego, ponieważ trzeba wprowadzać co jakiś czas modyfikacje, a zwłaszcza rozwijać.

Mit dziesiąty mówi, że e-biznes musi przypominać już istniejący. Nie musi wcale tak byś, ponieważ wiele biznesów związanych z siecią, nie posiadają swojego odpowiednika w realu. Branża internetowa jest inna niż ta, z którą mamy styczność na co dzień.

Dodaj komentarz